Páginas

jueves, 6 de octubre de 2011

Dreketuak

EUROPA
  • 1994 Bangeman Informea. Europa martxan, informazioaren gizarteratze plana martxan jarri zuen. 
  • 1996 Europa a la vanguardia de la Sociedad  de la Información. Heziketaren garrantzia azpimarratzen da, hezkuntzaren beharra sortzen da eta hezkuntza aldatu behar da.
  • 1999 Estrategia de Lisboa. Europara begira, plangintza bat egita proposatzen da. Metodo hau Europa batasun osoan zabaldu zen.
  • 2000 eEurope. Garai digitala eta komunikazioa. Internetak indarra hartuko du. 
  • 2000 eLearnimg: Europako herrialdeetako hezkuntza teknologia digitalean barneratzea. eContenidos: eduki digitalen beharra.
  • 2005 Iniciativa 2010
ESPAINIA
  • 2000 Plan info XXI. Teknologikoki bultzada eman zion Europari, Espainian atzerapen handia zegoen bitartean.
  • 2003 Comisión Soto. Informatika gelatik, gela informatikora pasatzea.
  • 2004 Educación.es. 
  • 2005 Avanz @
  • 2006 Ley Orgánica de Educación (LOE). 
  • 2009 Avanz @ 2
  • Eskola 2.0
EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOA (EAE)

  • 1999 Iniciativa 2000tres. Euskal Herriko eskolei zuzenduta.
  • 2000-2004 Plan Premia I
  • 2004tik aurrera Plan Premia II
  • 2002 PESI (Plan esukadi en la sociedad de la información. Azpiegiturak eta errekurtsoak eskolei.
  • 2007 Dekretua 175/2007
  • 2009 Plan Premia III
  • 2010 Pesi II
  • 2010 Modelo de madurez tecnológica de centro educativo. Eskola 2.0 Espainian eta EAE-an.
 NOLA AZALTZEN DU GOBERNU SOZIALISTAK ESKOLA 2.0?
    Teknologia informatika eta komunikazioarekin gela birtuala bihurtzen da, komunikazioa zabaltzen duelarik.
    2010-2014 urte bitartean proiektu moduko bat azaldu du gobernuak. Etrokizunean eta egun ikusten diren espektatibek zera diote:
    1. Familia bakoitzeko portatil bat egongo da. Haeuk errazak dira hausteko beraz, portatilak ez dira geletatik aterako.
    2. Baliabideen dotazioa   =  LH 5 ETA 6. mailako gelentzako
    3. Gela digitala                =
    4. Formakuntza: pedagogiaren erabilerarako
    5. Baliadibe digitala

    No hay comentarios:

    Publicar un comentario