Caracteristicas de la sociedad actual y los nuevos retos:
-Multialfabetizacion
http://www.youtube.com/watch?v=i4yfhAw0fUc
-Tratamiento de la información
-Nuevas vías de comunicación
Historian zehar pertsonek komunikatzeko bide desberdinak erabili dituzte, hasieran komunikazioa seinaleak eginda izaten zen, denborarekin teknologian aurrera joan ahala distantzia haundietara zeuden pertsonen arteko komunikazioa sortu zen, hainbat tresna erabilita.
Gaur egun telekomunikazio munduaren barruan izan diren berriak direla eta gizakiok era efizienteago batean egiten du lan eta bilatzen diren erronkak gero eta haundiagoak dira. Honexegatik gaur egun badaude hainbeste inpaktu sortu dituzten alternatibak; esaterako, internet (korreo elektronikoa), abiadura haundiko komunikazioak (fibra optikoa), telefonía zelularra, etab.
Honexegatik da informazioaren mundua aldaketa haundiena jasan duena azken urte haueta. ¿Nork imaginatuko zuen orain dela 80 urte gaur egun momento berean edonork ikusiko lukeela informazio bat?
Gaur egun telekomunikazio munduaren barruan izan diren berriak direla eta gizakiok era efizienteago batean egiten du lan eta bilatzen diren erronkak gero eta haundiagoak dira. Honexegatik gaur egun badaude hainbeste inpaktu sortu dituzten alternatibak; esaterako, internet (korreo elektronikoa), abiadura haundiko komunikazioak (fibra optikoa), telefonía zelularra, etab.
Honexegatik da informazioaren mundua aldaketa haundiena jasan duena azken urte haueta. ¿Nork imaginatuko zuen orain dela 80 urte gaur egun momento berean edonork ikusiko lukeela informazio bat?
Competencia digital del alumnado y del profesorado:
-Nativos digitales vs inmigrantes digitales
-Actitudes del profesorado ante las TIC: tecnofilia vs tecnofobia
Mitos TIC: ¿Saben más los alumnos que los docentes?
-El profesor y el alumno tecnologicamente competente segun "eskola 2.0"
El programa Eskola 2.0 se ha implantado en 525 colegios
No hay comentarios:
Publicar un comentario